Een maand lang vegan

Vegan challenge

 

Vanaf 1 februari kan iedereen meedoen aan de vegan challenge.
De vegan challenge is een initiatief van de Nederlandse Vereniging voor Veganisme en stichting Viva Las Vega’s en daagt je uit om vanaf 1 februari 2013 en maand lang veganistisch te eten. Op het moment dat ik dit schrijf zijn er al 809 deelnemers die zich hebben aangemeld, maar dat kunnen er natuurlijk veel meer zijn! Wil je veganistisch eten, maar heb je geen idee hoe? Dan kan dit een mooie kans voor je zijn. Vorig jaar heb ik zelf mee gedaan en als je je aanmeld (dat kan hier: http://www.veganchallenge.nl/doemee/ ) krijg je elke dag een mail met tips en recepten en dergelijke over hoe je dat nou precies aanpakt. Daarnaast kun je ook op zoek naar een buddy met de buddy finder (hier: http://www.veganchallenge.nl/vegans-in-jouw-buurt/ ).

Ook dit jaar heb ik me weer aangemeld en wel als buddy. Dus wil je het is proberen en kun je wel een steuntje in de rug gebruiken meld je dan aan, want als je het samen doet is het nog leuker :). Zoek me op de buddy finder en stuur me een berichtje als je ergens een vraag over hebt, even niet meer weet waar je het voor doet, een positief woord of wat je dan ook maar nodig hebt. En als je veganisme een stap te ver vind, maar je zou wel is vegetarisch willen proberen mag je uiteraard ook contact op nemen 🙂

One thought on “Een maand lang vegan

  1. Superleuk! Ik zag dat Lisette Kreischer een linkje naar de vegan challenge op FB had gezet en toen heb ik me meteen opgegeven. Ik heb al wel een paar keer vaker geprobeerd om volledig vegan te gaan en meestal ging dat wel goed maar uiteindelijk miste ik de kaas toch te veel 😉 Ik ben ook heel benieuwd of ik het de hele maand vol ga houden maar ik zie het allemaal wel positief in. Melk en eieren deed ik sowieso al niet aan, dus komt vast goed!

Geef een reactie

