Mailtje

Afgelopen maandag opende ik mijn mailbox en daar zag ik een mailtje staan van T. via de vegan challenge met de volgende uitnodiging:

Hoi Laura,
 
Ik ben ook te vinden op de buddy finder. Vlak achter het *bleeep* in *bleeep*. Ik heb een vegan etentje georganiseerd voor een aantal mensen van de buddy finder die ook in Enschede wonen. K., L. en R.. Nu heb ik een afmelding ontvangen dus als je ook wilt komen eten zou dat gezellig zijn. Het etentje is a.s. donderdag al en begint om 6 uur bij mij thuis. Ik kook dan zelf en vraag een kleine bijdrage voor gemaakte kosten. Ik hoor graag van je of je er ook bij zult zijn.

Groetjes van T.

Ik had me net die dag aangemeld en vond het hartstikke leuk dat ik al zo snel een berichtje kreeg en dan is het ook nog meteen een uitnodiging voor een etentje 🙂

Ik reageerde meteen door op de reply knop te drukken om er vervolgens op woensdag achter te komen dat het een no-reply e-mail was. Dom, dom, dom. Toen ik daarachter kwam heb ik meteen een nieuw mailtje gestuurd en dat kwam gelukkig net op tijd binnen, anders was mijn plekje aan tafel naar een ander gegaan.

Gisteren was het zover en ik was bloednerveus, socially awkward als ik ben was dit toch wel een joekel van een stap voor mij, samen eten met volstrekt onbekenden bij iemand thuis! Gelukkig is het een hele gezellige avond geworden, hebben we lekker gegeten en veel gekletst. Het was voor mij een verademing om aan tafel te zitten met gelijkgestemden en is een keer niet uitgemaakt te worden voor

Mocht je ook enorm veel kritiek krijgen uit je omgeving dan is het ook echt een aanrader om een dergelijk clubje om je heen op te bouwen, want na zo’n avond weet je weer dat jij niet gek bent en dat jou keuzes heel belangrijk en oké zijn. En daarna laat je de kritiek van anderen ook weer een stuk makkelijker van je afgleiden 🙂

Bron afbeelding: http://tinyurl.com/b7qenbn

2 thoughts on “Mailtje

  1. Wauw zo gaaf dat je naar een etentje bent gegaan met mensen die je helemaal niet kent. Ik weet niet of ik dat wel zou durven, alhoewel het me best leuk lijkt inderdaad. Dat mensen je als extremist beschouwen is soms zo vermoeiend. Maar ik heb ook wel vaak het idee dat er onder vega(n)s een soort van concurentie heerst? Een soort van wedstrijdje wie de groenste purist is. Vind ik óók heel vermoeiend.

  2. Ik was ook verbaasd over mezelf hoor, en had het bijna afgezegd :p Maar binnenkort ga ik ook een keer voor hun koken, dus als je wel bij mij durft te komen ben je bij dezen alvast uitgenodigd 🙂

    Ik begrijp precies wat je bedoelt met dat wedstrijdje onder de veganisten, gelukkig is dat iets waar deze mensen dezelfde mening over hebben als mij, afschuwelijk!

Geef een reactie

