Pinterest friday: 52 redenenen

Omdat ik sinds een tijdje heftig verslaafd ben aan Pinterest lijkt het me leuk om daar een wekelijkse blog aan te wijden waarin ik iets met een Pin doe. Dat kan een recept uitproberen zijn, of een workout of een DIY of wat dan ook!

Deze week maar meteen twee dingen tegelijk: Sport en liefde. Jaja, Pinterest is van alle markten thuis.
Ik train zelf best veel en ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en leuke workouts. Door Pinterest ben ik yoga weer helemaal leuk gaan vinden en als je zoekt op yoga kom je heel veel mensen tegen die op de kop staan. Een handstand lukt me nog niet, maar ik was deze week heel trots op mezelf dat ik op mijn hoofd kon staan! En dat ging allemaal nog heel gecontroleerd ook 🙂

10-00A5DAE3-39030-800
Op de kop

Liefde

Het is alweer even geleden maar bijna een maand geleden was het valentijnsdag en ook daarvoor was er zat inspiratie te vinden op Pinterest. Ik heb mijn inspiratie hier gevonden. Als arme student moet je creatief zijn, en als je niet creatief bent moet je op z’n minst je weg weten te vinden op het internet en dan komt alles goed :). Uiteraard heb ik zelf de regels voor de binnenkant bedacht (een beetje creativiteit lukt nog wel).

IMAG0971
Mijn variant

IMAG0972
De binnenkant

Het vriendje was er erg blij mee 🙂

Zelf kreeg ik een kaartje met mijn favoriete ezel:
IMAG0970

En een bos rozen, cliché maar ik ben er gek op.

En van een collega op mijn stageplek een bakje narcissenbollen die inmiddels al flink aan het bloeien zijn:
IMAG0973

Geef een reactie

