Pinterest friday: Blogilates

Om maar meteen goed te beginnen ook direct weer een Pinterest friday! Ik beloof maar niet meer dat er elke vrijdag één komt, want soms lukt het me niet om iets uit te testen, maar ik ga in ieder geval mijn best doen.

In de afgelopen weken kwam ik in de fitness borden op Pinterest Cassey regelmatig tegen. Cassey is een extreem vrolijke, babbelende meid die je een workout laat doen. Ik heb gisteren deze gedaan:

Dit is een hele korte, maar ze heeft ook andere workouts, deze staan op haar YouTube kanaal en op haar blog. Het leuke aan haar workouts is dat haar enthousiasme aanstekelijk is. Daarnaast is ze zo enorm aan het kletsen over van alles en nog wat (bijvoorbeeld over haar outfit of de make-up die ze gekocht heeft) dat je helemaal niet merkt dat je een workout aan het doen bent. Dus voordat je het weet ben je weer een beetje fitter, sterker en slanker en ik vind dit veel leuker dan beulen in de sportschool 🙂

Ik ben zelf erg snel verveelt als het op sporten aankomt, maar ik wil wel elke dag wat doen, daarom probeer ik de laatste tijd allemaal verschillende dingen te doen om het leuk te houden. Hebben jullie dit ook? Of ben je juist gek op een sport en wil je nooit meer wat anders doen?

3 thoughts on “Pinterest friday: Blogilates

  1. Deze ga ik uitproberen! Squats zijn echt fijn. Ik sport niet, maar loop wel veel en dat lijkt genoeg te zijn om niet dik te worden. Ik neem me al heel lang voor om te gaan hardlopen, maar er echt mee starten doe ik niet. Oja, ik dans wel heel vaak door mijn kamer, leuk en het verbrand ook nog wat calorieën.

    • Oooh ik wordt daar zo jaloers van. Ik sport bijna elke dag en ik blijf lekker chubby (maarja, de chippies zijn dan ook zo verschrikkelijk lekker……;) )

Geef een reactie

