Secret mission: Back-to-school

Gisteren was mijn eerste lesdag aan de universiteit. Ik had er hartstikke veel zin in, maar vond het ook wel een beetje spannend, want wat nou als het te moeilijk is voor me? Of misschien ben ik wel te traag? Of, nog veel erger: Misschien vind ik het wel helemaal niet leuk!

Na één dag kan ik natuurlijk nog niet zeggen hoe het zal gaan, maar de spanning is er in ieder geval af. Ik voel me daar nu al zoveel meer op mijn plaats dan dat ik me op het Saxion ooit gevoeld heb, dus ik doe gewoon mijn best en ik zie wel waar ik kom.

Na zo’n eerste dagje is er natuurlijk niks fijner dan thuiskomen en alles meteen kunnen vertellen aan het vriendje, maar toen ik thuiskwam was hij nergens te bekennen. Wel stond er dit op tafel:
20130903_115157_20130903115656948

Spannend! Een kist en een brief. Ik heb natuurlijk eerst de brief gelezen 🙂
20130903_115250_20130903115848746
(Even aanklikken om te lezen, echt doen! Ik vond het echt superleuk.)

Ik was natuurlijk hartstikke benieuwd wat er in de kist zat, maar ik vroeg me ook wel af waar Mark was. Ik heb dus eerst een rondje door het huis gelopen en echt in alle kamers gekeken maar ik kon hem niet vinden. Omdat ik geen geduld meer had heb ik maar gewoon in de kist gekeken en tadaa:
20130903_115304_20130903115925061

Een kist vol vegan lekkers! Superlief 🙂

Ik heb natuurlijk ook nog even een foto gemaakt waarbij ik alles uitgestald heb:
20130903_115419_20130903120102964

Er zit echt van alles in: nootjes, bananenchips, een drankje, broodbeleg, worstjes, snoepjes, koekjes en zelfs overheerlijke misosoep :)Maar ik ben vooral benieuwd naar de lovechock! Ik heb het nog nooit gehad, maar ik lees op verschillende blogs en sites dat het heel lekker moet zijn (en omdat ik gisteren te moe was om dit te schrijven moesten ze ook nog tot vandaag blijven liggen, zelfbeheersing mensen, ik heb het).

Vlak nadat ik de kist geopend had kwam Mark ineens binnen vanaf het balkon, echt geen idee hoe ik dat nou gemist kan hebben! Hij stond de wormen te voeren en had me niet binnen horen komen. Als ik een stap verder de keuken in had gezet bij het zoeken had ik hem zien staan, maar ik was natuurlijk veel te nieuwsgierig naar de kist.
Hij vertelde dat hij de kist bij de kringloop had gekocht en dat hij hem nu weg wou gooien, maar ik vind hem veel te leuk dus hij krijgt een mooi plekje bij mijn bureau 🙂

Hebben jullie wel is lovechock gegeten? Wat vinden jullie ervan?

P.S.: Stiekem is deze blog natuurlijk een beetje voor alle jongens en meisjes die een vegan vriendje of vriendinnetje hebben. In plaats van de standaard doos bonbons is dit echt een heel leuke kadootje 😉

7 thoughts on “Secret mission: Back-to-school

  1. Wat een leuk idee, zo’n pakket en zo’n brief erbij. Lovechock vind ik heerlijk. Koop het niet zo vaak want vind het wel een beetje prijzig. Trouwens, wormen voeren op een balkon? 🙂 dat klinkt grappig maar ook een beetje gek?

    • 😦 ik was al een beetje bang dat het duur zou zijn. ik heb gisteren de eerste gegeten en die vond ik superlekker, dus ik dacht meteen “zal wel heel duur zijn” haha.
      we hebben een wormenton op het balkon om groenafval te composteren zodat ik dat weer in mijn tuintje kan strooien 🙂 misschien wel een beetje gek inderdaad ^^

  2. Wow dit is echt enorm bar raising. Die space bars van wheaty zijn super awesome trouwens. Vooral die choriso achtige is mega.

    • Ik heb hem toevallig gisteren gegeten en vond hem erg lekker 🙂 De andere heb ik al eerder gehad, koop ik meestal in Duitsland (stukken goedkoper!)

Geef een reactie

