Winactie!

Om te vieren dat mijn blog bijna 1 jaar bestaat heb ik een leuke winactie bedacht (en daarom zijn er dus zomaar 2 posts op één dag!).

Wat kun je winnen?

Een heerlijke doucheset van Lavera. Uiteraard vegan en ook nog is biologisch en de ingrediënten zijn lokaal verbouwd! De winnaar krijgt een shampoo, creméspoeling en douchezeep.
Lavera

Waarom wil je deze set winnen?
Waar zal ik beginnen? De shampoo laat je haar heerlijk ruiken en de creméspoeling zorgt ervoor dat je geen gemene knopen in je haar krijgt. Lekker standaard dus. Wat ik veel belangrijker vind is dat ik sinds ik deze shampoo zelf gebruik veel minder snel vet haar heb en voor het eerst in mijn leven van de kapper te horen kreeg hoe enorm sterk en gezond mijn haar was 🙂 En oja, ik hoef nu ook veel minder vaak naar de kapper want ik heb bijna nooit meer gespleten of dode punten. Alleen maar win voor deze shampoo en creméspoeling dus. En de zeep? Ook die ruikt superlekker, en je krijgt er een lekker zacht velletje van. Altijd fijn.

Wat moet je doen?
1. Laat een comment achter dat je meedoet en vertel waarom jij wil winnen.
2. Like de facebookpagina. Dat kun je hier doen. (als je dit al gedaan hebt, hoeft het natuurlijk niet nog een keer.)

That’s all!

De winnaar wordt bekend gemaakt op 14 januari, de dag dat deze blog een jaar bestaat.

20 thoughts on “Winactie!

  1. Natuurlijk doe ik mee! En waarom ik wil winnen… Omdat jij de producten heel goed hebt aangeprezen 😉 en omdat ik sinds ik mijn haar weer lang heb laten groeien ontzettend veel klitten heb en naarstig op zoek ben naar een oplossing. Goede reden? 😛

    • Jaaaaaaaa! De shampoo die ik zelf al jaren gebruik blijkt ook veganistisch te zijn! 😀 Ik gebruikte ze al omdat ze dierproefvrij en biologisch is. Wat een goed begin van de ochtend 🙂 (En misschien dat ik ook over een tijdje een giveaway daarmee doe, ik wil het al heel lang maar ik wist niet wat ik moest weggeven 🙂 )

      • Yes to carrots, maar ik lees net dat er honingextract in zit dus zo heel veganistisch is het blijkbaar niet… gek dat het dan in een lijst met vegan shampoo staat. Ik heb wel vanmiddag none of your beeswax lippenbalsem gekocht van Lush 🙂

      • Oh wat stom zeg. Lush is echt mijn favoriete zaak! Zo jammer dat ze hier niet in de buurt zitten.

      • Ik was er nog nooit geweest, moet ik toegeven. Ik moest vandaag voor de klas, dus ik kwam er langs in Utrecht op weg naar de uni 🙂

  2. Leuk! Dat had ik eigenlijk ook moeten doen in december. Ach dan maar volgend jaar of wanneer ik jarig ben ofzo :). Zoveel bezoekers heb ik toch nog niet.

    • Hm ik heb me er even in verdiept en zowel het eindproduct als de ingrediënten zijn proefdiervrij. Dierproeven in China zijn niet meer verplicht, maar worden waarschijnlijk wel uitgevoerd. Wat Lavera hier nu over zegt is dat er voor zover zij weten geen dierproeven met hun producten uit gevoerd worden, maar dat geen enkel bedrijf dat 100% kan garanderen.

      Ik ga deze producten wel weggeven, omdat ik verspilling een verschrikkelijke zonde vind, maar de volgende keer zal ik kiezen voor producten die niet in China worden verkocht. (Ik was er overigens van overtuigd dat Lavera alleen in Europa verkocht wordt.)

  3. Pingback: 50th post celebration: Horizon broadening giveaway! | Vega in Vianen

  4. Hallo Laura,
    Leuk dat je winactie met lavera doet!
    Hopelijk kan ik e.e.a verhelderen betreft lavera & China:

    Lavera verkocht inderdaad bepaalde producten in China, via een distribiteur in Hongkong, dit om het testen te omzeilen. Hongkong heeft namelijk andere wetten dan de rest van China, en voert geen dierproeven uit, ook geeft deze distributeur aan dat er bij de doorvoer naar China niet getest werd. Omdat dit echter niet met 100% zekerheid vast te stellen was, en lavera tegen de testwetgeving van China is, , heeft Lavera de verkoop in China eind vorig jaar per direct beeindigd.

    Hoewel Lavera nog altijd “ Bio fur alle” onderschrijft en ook van mening is dat de Chinese bevolking recht heeft op veilige natuurcosmetica ( de reden dat er voor export gekozen was), mag dit niet ten koste van alles gaan.

    Er is op 12-12-2013 besloten om onmiddellijk te stoppen met export naar China totdat de wetgeving is aangepast. De recente hervormingen betreft dierproeven in China zijn weliswaar een stap in de goede richting, maar gelden op de korte termijn alleen voor de lokale producenten, en helaas niet voor de importeurs.

    Hopelijk zien we in de komende jaren in China een verandering in de wetgeving. Lavera blijft lobbyen, via o.a. via BDIH en Natrue voor een dierproefvrije wetgeving wereldwijd. Zodat Lavera’s uiteindelijke doel, dat natuurcosmetica toegankelijk moet zijn voor iedereen, bereikt kan worden.

    hartelijke groet
    Dina

    Lavera Nederland

  5. Lijkt me ook leuk om mee te doen! Gebruik Lavera ook wel eens en vind het een goed merk, wil wel weer eens wat nieuwe gezonde shampoo enzo proberen, dus hopelijk win ik 🙂

  6. Ik doe ook graag mee met de win-actie. Volg je blog sinds kort, super leuk! Ik wil graag winnen omdat ik hard op zoek ben naar een verantwoorde shampoo waar mn haartjes blij van worden. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog!
    groetjes, Willemijn

  7. Heeeel graag zou ik willen winnen. Waarom? gewoon omdat het me erg veel goed zou doen, omdat ik veel last heb gehad van longontstekingen de afgelopen tijd. Met wat perfecte fijne en biologische producten hoop ik me weer wat meer vrouw te gaan voelen in plaats van ziekenhuis patient. Ik kan wel een oppepper gebruiken in mijn leven.

  8. Pingback: Een feestelijk randje | Mijn leven als vegan

  9. Ik heb ook best snel last van vette haren, daarom ben ik heel erg benieuwd naar deze producten en wil ik dus erg graag winnen!
    Ook vind mijn moeder dat ik vaker naar de kapper moet, maar ik hou van mijn lange haren! Je zou me dus een ontzettend plezier doen met die pakketje!

  10. Ik doe heel graag mee want ik heb enorm zwak droog haar door het stylen dit zou mijn haar weer kunnen herstellen
    facebook+bloglovin; loubna yag

    xx

Geef een reactie

