Een feestelijk randje

Jaaa, vandaag is deze blog precies 1 jaar oud!

1 jaar!

Om dat te vieren startte ik 6 januari deze winactie. En zoals beloofd maak ik vandaag de winnaar bekend:
winnaar

Chanoe van Divinevitalityy, gefeliciteerd! Jij krijgt het Lavera pakket. Stuur je me even een berichtje met je adres? Dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je toe.

Verder heb ik voor deze dag geen bijzondere post gepland, maar ik wil wel even zeggen dat ik het superleuk vind dat jullie mijn blog lezen, bedankt daarvoor 🙂

Later deze week ga ik nog wel bloggen over mijn sugarfree challenge en ik heb nog wat lekkere recepten voor jullie. Zijn er nog dingen die jullie in het komende jaar graag zouden willen lezen? Bijvoorbeeld meer recepten (of juist minder) of reviews van boeken/films/sporten/noem maar wat? Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën zodat ik het komende jaar de blog nog interessanter kan maken voor jullie! Laat het maar weten in de comments of via Facebook of Twitter.

5 thoughts on “Een feestelijk randje

Geef een reactie

