Soy scent review + winactie

Soy scents
Een tijdje geleden kreeg ik via Facebook een uitnodiging om een pagina over soy scents leuk te vinden. Ik deed dit, maar heb er verder een tijd lang niks mee gedaan.
Omdat ik telkens posts met foto’s van prachtige creaties voorbij zag komen werd ik toch nieuwsgierig. De enorme hoeveelheid verschillende geuren hielp trouwens ook om mijn aandacht te trekken.

Leuke vormpjes

Leuke vormpjes

Vegan soy scents!
Ik nam contact op met de verkoopster, Marenth, om te vragen welke ingrediënten ze gebruikte, en wat bleek? Deze soy scents zijn compleet vegan! En wat ik nog veel leuker vind is dat ze ze allemaal zelf maakt, in leuke vormpjes ook nog is.

Uit de enorme lijst met geuren, en dan bedoel ik echt enorm, mocht ik er 3 kiezen om voor jullie te testen. Moeilijk hoor, want naast de vaste selectie aan geuren, verkoopt ze ook regelmatig limited editions.

Ik koos voor de geuren groene thee, crème brûlée en een geur die ze had nagemaakt van de Lush: yum yum yeah. Die laatste moest er natuurlijk bij, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik Lush producten gebruik en ik denk dat ik inmiddels al een stuk of 30 verschillende Lush winkels in verschillende landen van binnen gezien heb.

Vorige week lag de envelop met mijn soy scents op de mat, en die rook ik al toen ik de hal in liep nog voordat ik hem gezien had! Dat was fijn thuiskomen. Toen ik de envelop opende kreeg ik meteen een flasback naar mijn laatste bezoek aan de Lush, de yum yum yeah scent zat zeker weten in deze enveloppe. De andere twee ook hoor, maar dit was de overheersende geur.

Met stukjes groene thee en bruine suiker!

Geur test
Omdat je elke soy scent meerdere avonden kunt gebruiken schrijf ik deze review pas een week nadat ik ze gekregen heb, want ik moest ze natuurlijk wel allemaal even goed besnuffeld hebben.

Op dit moment brand de crème brûlée nog, deze zocht ik uit voor Mark omdat crème brûlée één van zijn favoriete toetjes is. Of het echt als crème brûlée ruikt weet ik niet (ik lust het zelf niet), maar lekker ruikt het zeker weten. Het ruikt alsof vanille en cocos samen een heerlijk ruikend kindje hebben gekregen. De yum yum yeah brandde ik als eerste op, ook die was heerlijk en hij was door het hele huis te ruiken, zelfs de volgende dag nog. Mijn favoriet was de groene thee, die ik er trouwens ook het leukst uit vond zien, met echte stukjes thee erin. Ik heb nu een beetje spijt dat ik er niet meteen meer besteld heb, maar gelukkig zijn ze helemaal niet duur dus ga ik binnenkort een kerstcadeautje voor mezelf bestellen.

Winnen
Wil jij ook graag deze soy scents proberen? Ik mag een setje van drie scents weggeven aan een gelukkige winnaar. Win je, dan krijg je de geuren die ik getest heb.

Hoe doe je mee?
Je kunt meedoen door dat in de comments te laten weten. Simpel toch? Wil je je winkans vergoten? Dat kan op twee manieren, namelijk door de Facebookpagina van de wannabe vegan te liken én door deze actie op Facebook te delen. Als je de actie deelt, laat dat dan even weten in je comment. Voor elke van deze acties komt je naam een keer extra in de generator die de winnaar bepaalt.

Wanneer?
Nou, vanaf nu dus. Deze actie loopt tot 10 december en op 11 december zal ik de winnaar bekend maken.

Niet gewonnen?
Niet getreurd, want dan kun je altijd nog zelf soy scents van Marenth bestellen via haar pagina.

11 gedachten over “Soy scent review + winactie

  1. Dat klinkt goed! Die zou ik wel willen winnen voor mijn vriendin! (En stiekem ook voor mezelf 😉 )

  2. Oh ze zijn heerlijk. Ik heb ze ook ontdekt! Supergeuren zijn het. De geur “verse was” haalt vieze geurtjes uit je huis, zoals rook en frituurlucht. Het zijn zo veel verschillende geurtjes, die 3 wil ik ook wel uit proberen!

  3. Vind ik heeeel leuk !! Ik brand zelf ook altijd geurtjes in huis (al zijn die niet vegan) dit lijkt me leuk ! 😁

  4. Mooie recensie geschreven voor de Sony scents van Marenthe! Ik ben zelf ook heel erg benieuwd geraakt en waag een kansje om een setje hier te winnen!

  5. Ik heb ze al geprobeerd en ben razend enthousiast kreeg ze van mijn zusje samen met een keimooie brander ^_^ !!! Je hele huis ruikt idd helemaal lekker en fris ben er zo blij mee en doe graag mee aan de winactie dat ik haar ook kan verrassen met een leuk pakje onder de boom 😀

  6. Heerlijk! Ik denk dat ik die crème brûlée ook heel lekker zou vinden, ben gek op vanillegeuren. Ik doe ook mee met deze winactie 🙂

Hier mag je reageren

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.