De leukste kadootjes

Net zo als bijna ieder ander in Nederland vierden wij afgelopen weekend Sinterklaas. Wij vierden het met het kleine neefje van Mark, 1 jaar is de kleine boef en hij snapt er natuurlijk nog helemaal niks van. Het is die leeftijd waarop het papier, en het verscheuren daar van, leuker is dan de kadootjes, maar het was een hartstikke gezellig feestje. En Sinterklaas heeft gelukkig ook aan mij gedacht, dus ik kan mijn leukste kadootjes met jullie delen.

Kleurboek voor volwassenen

Kleurboek voor volwassenen


Het kleurboek voor volwassenen, deel II. Eerder schreef ik al over zentangle en hoe ontspannend dat is. Voor het inkleuren van de mooie tekeningen die in het kleurboek voor volwassenen staan geldt absoluut hetzelfde. Dit boek is gevuld met hele mooie tekeningen die je in kunt kleuren, schilderen, glitteren of plakken zoals je zelf wil. Ik wordt altijd zo creatief en blij van dit soort dingen.

444 Dingen om te tekenen

444 Dingen om te tekenen


Dit boek kreeg ik ook, en ik vind dit misschien nog wel leuker dan het kleurboek. Dit boek heeft heel fijn dik papier zodat je er met alle materialen (acryl verf, aquarel, enz.) in kunt werken zonder dat het papier gaat bobbelen. Dit boek zit vol met lege pagina’s en op elke pagina staat wat je kunt maken. En dit zijn niet zomaar dingen, een paar voorbeelden: een stofzuigende tijger, krokodillentranen, een vulkaanuitbartsting en een drukfout. Voel je de creativiteit al opborrelen? Ik zie echt meteen plaatjes in mijn hoofd van hoe deze gekke dingen er uit zouden zien. Jammer genoeg kan ik niet zo goed tekeken, maar het is wel heel leuk om mee bezig te zijn.

Roze kaarsen van de Hema

Roze kaarsen van de Hema


Ook kreeg ik nog deze leuke kaarsen in het felroze met een leuk printje erop. Die bewaar ik nog even, ik wil ze graag in mijn studeerkamer hebben als deze af is.

Vorige week kreeg ik ook nog een heel leuk verlaat verjaardagscadeau:

Haakboekje

Haakboekje


Ik kan nog niet echt haken, maar wil het wel heel graag leren. Vorige week kreeg ik dit leuke boekje met garen en een haaknaald. Ik heb inmiddels al flink wat uurtjes geoefend en langzaam begint het ergens op te lijken. Ik werk nu aan een bonbon uit dit boekje en ik vind het erg leuk om te doen.

Ik ben dus weer goed verwend dit jaar. Hebben jullie ook sinterklaas gevierd? Welke cadeautjes kregen jullie?

Foto credits: 1, 2, 3 en 4

Geef een reactie

