Pinterest friday: lieve diertjes

Pinterest is, nog steeds, mijn grootste verslaving. Hoewel ik er soms weken niet naar kijk (echt heel soms), heb ik inmiddels al duizenden plaatjes, recepten, workouts, diy’s en nog veel meer gepind.

De laatste tijd zijn mooie foto’s van dieren mijn favoriete pindingen, daarom ga ik hier de mooiste met jullie delen.

Lieve kleine bunny met strik

Lieve kleine bunny met strik


Zo lief. Mijn konijntje zou dat strikje waarschijnlijk meteen proberen op te eten, laat staan dat ie zo mooi stil blijft zitten voor een foto.

Donkey!

Donkey!


Sinds ik jaren geleden Shrek zag ben ik gek op ezeltjes. En deze ziet er zeker net zo ondeugend uit als Donkey.

Sneeuwwitje

Sneeuwwitje


Dit katje lijkt echt als twee druppels water op mijn kat. En die ligt ook altijd zo heerlijk lui te zijn, het liefst op zijn rug, want dan is de kans groot dat iemand wel op zijn buik wil kriebelen en dat vind hij het allerfijnste kriebelplekje. Wat eigenlijk best vreemd is, want van andere kattenbaasjes hoor ik heel vaak dat ze hun kat niet op de buik mogen aaien. Mijn kat is gelukkig een beetje gek, en daar ben ik blij mee!

Knuffelnijnies

Knuffelnijnies


Knuffelende konijntjes, need I say more?

Mister Fox

Mister Fox


Al jaren loop ik hier in de buurt door de bossen, hopend een vos in het echt te spotten, maar helaas, het is me nog nooit gelukt. Terwijl ik zeker weet dat er hier flink wat zitten, de kippen van een meneer op de moestuin worden namelijk regelmatig gekidnapped (ik noem het maar even zo, want ik vind het zo’n zielig idee dat die vos de kipjes op eet…). Gelukkig staan er op Pinterest heel veel van dit soort mooie foto’s van vosjes, kan ik die in ieder geval bekijken.

Bambi

Bambi


Dat ik hertjes leuk vind wisten jullie vast al he? Bij ons in de straat is een hele grote kinderboerderij waar ze ook hertjes hebben, een aantal gewone, maar ook een aantal albino herten. En een hert met 3 poten, die rent dan weer het hardst van allemaal. Wanneer mijn neefjes of nichtje komt logeren gaan we altijd even naar de kinderboerderij toe, zij blij en ik ook weer blij.

Ik kan jullie nog veel meer mooie diertjes foto’s laten zien, maar dan zou deze post echt oneindig lang worden (en waarschijnlijk erg eentonig, de meeste foto’s die ik heb gepind zijn konijntjes, poesjes, hertjes, vosjes, otters en wolven).

Foto credits: 1, 2, 3, 5 en 6

Geef een reactie

