Winnaar Slow!

Afgelopen zaterdag startte ik een winactie waarbij je het boek Slow! kon winnen.

Slow

En vandaag mag ik de winnaar bekend maken!

Ik vind het echt super dat er zoveel mensen mee hebben gedaan, maar (helaas) ik mag maar één exemplaar van het boek weggeven. Wil je het boek toch heel graag hebben? Dan kun je het zelf kopen bij Versapers voor €19,95.

Heb je geen slowjuicer, maar wil je er wel graag één? Die geef ik niet weg helaas, maar de laatste tijd heb ik veel wedstrijden van Versapers voor bij zien komen waarbij je er één kunt winnen. Gewoon een tip van mij, dus houd ze in de gaten.

En dan nu, de winnaar. Menno! Jij wint het mooie boek Slow! Van harte gefeliciteerd. Ik neem contact met je op en zorg ervoor dat het boek zo snel mogelijk naar je toe komt.

One thought on “Winnaar Slow!

Geef een reactie

